Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
March Webteam

|
|
Naar boven |
|
 |
Calimero Tooghanger

|
|
Naar boven |
|
 |
Calimero Tooghanger

|
Geplaatst: Vr Jun 01, 2018 5:41 am Onderwerp: |
|
|
Calimero schreef: | https://nl.wikipedia.org/wiki/Steinbier |
Of nog beter:
https://de.wikipedia.org/wiki/Steinbier _________________ The next beer might even be better.
Producent van lege bierflesjes. |
|
Naar boven |
|
 |
March Webteam

|
Geplaatst: Vr Jun 01, 2018 6:01 am Onderwerp: |
|
|
Ik vraag me een beetje af wat het nut is van zoiets. Spielerei? _________________ Zythos-biercafébaas ~ gene zever aan den toog! |
|
Naar boven |
|
 |
Calimero Tooghanger

|
Geplaatst: Vr Jun 01, 2018 8:53 am Onderwerp: |
|
|
March schreef: | Ik vraag me een beetje af wat het nut is van zoiets. Spielerei? |
Nee hoor, caramelisatie rond de stenen. _________________ The next beer might even be better.
Producent van lege bierflesjes. |
|
Naar boven |
|
 |
Jimbo Stamgast

|
Geplaatst: Do Jun 07, 2018 11:01 am Onderwerp: |
|
|
Caramelidingens, én rooksmaak. Dat doet me dan vermoeden dat die stenen - in het origineel - nog asse vh vuur zouden bevatten, wat me dan weer doet vermoeden dat dat heden ten dage wel niet meer zal mogen.
Trouwens een dienstmededeling: het proeflokaal is enkel nog op zondag geopend. Vroeger was dit op zaterdag en zondag.
En neen, ik ben het steenbier nog niet gaan proeven. En ja, ik moest verlegen zijn, ware het niet dat ook dit de schuld van Manuel is: ik vraag al jaren dat hij mee zou gaan. Hij gaat dat nu weer framen alsof ik niet alleen zou durven gaan, maar de waarheid is natuurlijk dat ik niet zou willen dat hij verloren rijdt. De Schieve ligt namelijk op iets meer dan 2 kilometer - in vogelvlucht - van zijn woonst. Dat is iets meer dan 2 kilometer te ver om nog verantwoord te zijn. |
|
Naar boven |
|
 |
Pijp Tooghanger

|
Geplaatst: Vr Jun 08, 2018 2:55 pm Onderwerp: |
|
|
Calimero schreef: | March schreef: | Ik vraag me een beetje af wat het nut is van zoiets. Spielerei? |
Nee hoor, caramelisatie rond de stenen. |
Caramelisatie doet me onwillekeurig denken aan rode Chimay met een gloeiend hete vuurpook erin (en er terug uit, huh). Dat was de specialiteit in de verleden Herberg de Gans in Eine bij Ingrid en Hein (o ierum, ierum, ierum). _________________ Vergeet niet te drinken op je eigen gezondheid |
|
Naar boven |
|
 |
|