Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mumares Vaste klant

|
Geplaatst: Di Apr 12, 2011 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
In de Delhaize van Ledeberg stond er zeker nog 15 flessen. |
|
Naar boven |
|
 |
TreinJan Stamgast

|
Geplaatst: Di Apr 12, 2011 4:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind dit eigenlijk maar niks. Lees je over een interessant bier, te verkrijgen in België, terwijl je in Franken bent.
Maar ja, ik mag niet klagen, zit op dit moment in Schlenkerla aan het Fastenbier .......... _________________ Bier en Trein - festivalbezoek en bierreizen:
http://bierentrein.wordpress.com |
|
Naar boven |
|
 |
kamil Stamgast

|
Geplaatst: Di Apr 12, 2011 5:21 pm Onderwerp: |
|
|
't vrouwke heeft 6 flessen meegebracht uit Willebroek
De saison van st. Feuillien is ook niet te versmaden, die van de Cazeau vind ik niet zo lekker.
mvg
Kamil |
|
Naar boven |
|
 |
Mark Tooghanger

|
Geplaatst: Di Apr 12, 2011 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
Wie de Saison Dupont Dry Hopping heeft gemist in de Delhaize, kan dit weekend altijd naar het bierfestival van het Geno(o)tschap van de Pot in Olen: daar hebben ze 'm van het vat. |
|
Naar boven |
|
 |
Laine Sporadische klant

|
Geplaatst: Do Apr 14, 2011 7:04 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog enkele flessen gevonden in Delhaize van Mechelen.
Bedankt voor de tips, het is echt wel een subliem bier! |
|
Naar boven |
|
 |
Pijp Tooghanger

|
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2018 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
Net terug van Delèse: het bieraanbod is er als een pudding ineengezakt. Het is verschrikkelijk, er blijft bijna niks over van het rijke aanbod van onlangs.
Heeft iemand recent andere vestigingen bezocht? _________________ Vergeet niet te drinken op je eigen gezondheid |
|
Naar boven |
|
 |
ambibrew Tooghanger

|
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2018 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, ik ben ook niet zo wild van het aanbod in Maldegem en Eeklo. Nochtans twee recente grote vestigingen. Wel een redelijk aanbod bio en glutenvrij.
Interessant in onze regio: DST (Prik & Tik) Sijsele. _________________ Ambibrew vzw steunt het ambachtelijk brouwen |
|
Naar boven |
|
 |
Noctilucus Stamgast

|
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2018 11:08 pm Onderwerp: |
|
|
ambibrew schreef: | Inderdaad, ik ben ook niet zo wild van het aanbod in Maldegem en Eeklo. Nochtans twee recente grote vestigingen. Wel een redelijk aanbod bio en glutenvrij.
Interessant in onze regio: DST (Prik & Tik) Sijsele. |
Inderdaad geen wow aanbod; zeker Eeklo vind ik tegenvallen. Dan heb ik toch even grote Delhaizes gekend met veel meer aanbod.
Sijsele is inderdaad al jaren goed bezig met hun assortiment uit te breiden. Al zou ik vanuit Maldegem / Eeklo meteen naar Oostakker rijden
De Carrefour in St-Kruis heeft ook een verrassend goed aanbod voor een supermarkt (allé, hypermarkt), toch die paar keren dat ik er recent nog geweest ben. _________________ "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes" |
|
Naar boven |
|
 |
BartC Brouwer

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2018 2:25 pm Onderwerp: |
|
|
Delhaize heeft inderdaad recent zijn aanbod verminderd. Blijkbaar was er te weinig omzet van deze bieren.
grtz
Bart _________________ Zot van Schuppenboer |
|
Naar boven |
|
 |
Tinkerbell Stamgast

|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2018 10:53 am Onderwerp: |
|
|
BartC schreef: | Delhaize heeft inderdaad recent zijn aanbod verminderd. Blijkbaar was er te weinig omzet van deze bieren.
grtz
Bart |
Blijkbaar worden alleen de "meest commerciële" bieren behouden... Erg spijtig, als je ziet hoeveel plaats ze hebben in de bierafdeling... |
|
Naar boven |
|
 |
March Webteam

|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2018 9:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik woon nogal kort aan de grens: De Albert Heijn in Zundert (NL) heeft ook vanalle lekkers. Nogal wat Amerikaans en NL craft beer. Maar ik woon nog dichter bij De Caygny, en daar is nog meer te vinden _________________ Zythos-biercafébaas ~ gene zever aan den toog! |
|
Naar boven |
|
 |
unclebrazzie Tooghanger

|
Geplaatst: Do Mei 24, 2018 9:23 am Onderwerp: |
|
|
Uit de Appie kan ik overigens de Elvis Juice van Brew Dog aanbevelen. |
|
Naar boven |
|
 |
Manuel Tooghanger

|
Geplaatst: Do Mei 24, 2018 10:14 am Onderwerp: |
|
|
AH is goed bezig, vind ik. Ze zetten nu ook vol in op alcholvrij en alcoholarm bier. En dan bedoel ik niet alleen de 0.0-pilserij, maar bieren van Big Drop, Mikkeler, Brewdog, VandeStreek, De Molen, Jopen...
Eindelijk veilig BBQ'en met een degelijk biertje in de hand
Als de cafés nu eens zouden volgen zie. _________________ Stop whining, have a beer. |
|
Naar boven |
|
 |
|