Home   Contact Us
 Biercafé   FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Registreer   Profiel   Log in om je priv berichten te bekijken   Inloggen 
HET  discussiecafé  over  Belgisch  Bier  op  het  internet
*Het zythos bestuur is geen verpersoonlijking van de inhoud van dit forum

Is there anybody out there?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Prikbord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jimbo
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2018 11:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mark schreef:
ambibrew schreef:
De koe bij de hoorns gevat: Hoe staat het met je brouwerij Brazzie? Mogen we binnenkort een Brazzie in het Meetjesland proeven?

Je had 'm ook gewoon op het ZBF kunnen komen proeven... Cool

Bij Meug mocht ook.

Wat een ontdekking, dat festival (evenals de bieren van onzen oom, wat dat betreft).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Manuel
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2018 2:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geeeeuw....gaaaaaap grmz pfffft huh?! Amai die winterslaap heeft lang geduurd. Goeiemorgen iedereen!

En ik ga Jimbo voor een keer gelijk geven wat Meug en de bieren van de nonkel betreft.
unclebrazzie
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2018 9:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

ambibrew schreef:
De koe bij de hoorns gevat: Hoe staat het met je brouwerij Brazzie? Mogen we binnenkort een Brazzie in het Meetjesland proeven?

Ca bouge.
Brouwen is geen probleem, de rest leer ik graag doen Wink

Festivalprésence is bescheiden doch wordt blijkbaar gesmaakt (thanks, fanbase!)
Meetjesland: zijn daar bierhandels of aanverwante zaken waar ik eens kan gaan pitchen? Ik mag binnenkort de proevers van BLES gaan entertainen, en hoewel ik wéét dat Zottegem niet in 't Meetjesland ligt (dankuwel Vriend Google) beschouw het stiekem in mijn hoofd toch als annexatiegebied daarvan. Wellicht kan je bij BLES ook terecht als niet-Meetjeslander?

Also: yay, het Forum is ontwaakt! Zingt jubilate!
Naar boven
ambibrew
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2018 8:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

unclebrazzie schreef:
... Meetjesland: zijn daar bierhandels of aanverwante zaken waar ik eens kan gaan pitchen? Ik mag binnenkort de proevers van BLES gaan entertainen, en hoewel ik wéét dat Zottegem niet in 't Meetjesland ligt (dankuwel Vriend Google) beschouw het stiekem in mijn hoofd toch als annexatiegebied daarvan. Wellicht kan je bij BLES ook terecht als niet-Meetjeslander?

Wat Maldegem betreft: Café De Filosoof werkt nauw samen met Prik&Tik. De Filosoof is een gezellig bruin café met een mooi bieraanbod. Filip staat zeker open voor nieuwe bieren en meestal zijn dezelfde bieren dan ook bij Prik & Tik Maldegem te koop.

Zottegem is toch wel een eindje bollen, maar ik zal Freddy van EBU in Ertvelde eens voorstellen om Brazzie op het programma te zetten Wink
Noctilucus
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2018 9:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

unclebrazzie schreef:
Festivalprésence is bescheiden doch wordt blijkbaar gesmaakt (thanks, fanbase!)
Meetjesland: zijn daar bierhandels of aanverwante zaken waar ik eens kan gaan pitchen? Ik mag binnenkort de proevers van BLES gaan entertainen, en hoewel ik wéét dat Zottegem niet in 't Meetjesland ligt (dankuwel Vriend Google) beschouw het stiekem in mijn hoofd toch als annexatiegebied daarvan. Wellicht kan je bij BLES ook terecht als niet-Meetjeslander?

Also: yay, het Forum is ontwaakt! Zingt jubilate!

Je hebt inderdaad Prik & Tik Maldegem (Stockman) of Flandria Drinks in Eeklo, dat zijn 2 van de grotere bierhandels/drankenhandels in het Meetjesland.
Al kan ik zelf niet oordelen -ik rij liever naar de gekende adressen in Oostakker of Sijsele-, ik heb me laten vertellen dat Flandria een uitgebreider aanbod heeft.
ambibrew
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2018 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, klopt helemaal. Het aanbod van Flandria is sterk uitgebreid en Prik &Tik Sijsele heeft ook een heel interessant aanbod . Maar hoe graag ze ook zouden willen, Sijsele is het Meetjesland niet Wink

Oostakker ligt al een eindje verderop. Het leuke in Maldegem is de combinatie cafe / drankenhandel
Noctilucus
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2018 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ambibrew schreef:
... Maar hoe graag ze ook zouden willen, Sijsele is het Meetjesland niet Wink

Dat klopt als een bus, al ga ik me niet uitspreken over of Sijsele liever Meetjesland zou zijn dan Groot-Brugge of hoe dat tegenwoordig ook genoemd wordt Smile
Calimero
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2018 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Noctilucus schreef:
ambibrew schreef:
... Maar hoe graag ze ook zouden willen, Sijsele is het Meetjesland niet Wink

Dat klopt als een bus, al ga ik me niet uitspreken over of Sijsele liever Meetjesland zou zijn dan Groot-Brugge of hoe dat tegenwoordig ook genoemd wordt Smile

Sinds het AZ van Sijsele overgedragen is naar Eeklo, is Sijsele Oost-Vlaams wingewest.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Prikbord Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: