Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
unclebrazzie Tooghanger

|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 8:07 am Onderwerp: Charactère |
|
|
Ook zien passeren op jullie smoelboek, die reclame (of was het een Boodschap van Algemeen Nut? Het verschil is me niet steeds duidelijk) voor Leffe Charactère?
't Kon niet uitblijven natuurlijk he? Nadat ze de hopkar ontdekt hadden (en daar enigszins schabouwelijk door de ammortisseurs zijn gezakt) hebben ze bij AbInBevSabMiller ook plots hout ontdekt. Houtsnippers dan nog. En tijd ook blijkbaar, want de plots verdacht fotogenieke brouwmeester heeft deze keer zelfs een authentieke achttiende eeuwse stopwatch gehanteerd. En dat allemaal voor één ketel. We worden gesoigneerd, wij.
Nu schiet ik sowieso niet op beren en al helemaal niet nàdat ik hun vel verkocht heb, dus onhou ik me vooralsnog eventjes van enige commentaar (de schampere passage hierboven niet in rekening gebracht) tot ik het bier geproefd heb. Sta me evenwel toe reeds met klem te melden dat ik er evenzeer naar uitkijk als naar de volgende aflevering van Temptation Island: met reeds op voorhand gekrulde tenen en een morbide nieuwsgierigheid aangaande de onderste percentielen van de mediaancurve.
Edoch één ding.
"De nieuwe Leffe ligt nog te rijpen"
Het is denk ik geen groot geheim dat Leffe gepasteuriseerd is. Levenloos.
Dood. Zo steriel als die kerel met zijn Darwin Award.
Hoezo dan "rijpen"? |
|
Naar boven |
|
 |
Jimbo Stamgast

|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 11:53 am Onderwerp: |
|
|
Ik kijk al uit naar de rechtszaak. Caractère Rouge, weettewel?
(Allez, niet echt natuurlijk. Ze doen maar) |
|
Naar boven |
|
 |
Noctilucus Stamgast

|
Geplaatst: Vr Mrt 17, 2017 10:03 am Onderwerp: |
|
|
Hm, wat zou de bedoeling zijn, de "kwaliteiten" van Budweiser (waar er ook houtschilfers in liggen dobberen) mixen met die van Leffe om de zoveelste Leffe-variant te lanceren? _________________ "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes" |
|
Naar boven |
|
 |
Calimero Tooghanger

|
Geplaatst: Vr Mrt 17, 2017 2:35 pm Onderwerp: |
|
|
Noctilucus schreef: | Hm, wat zou de bedoeling zijn, de "kwaliteiten" van Budweiser (waar er ook houtschilfers in liggen dobberen) mixen met die van Leffe om de zoveelste Leffe-variant te lanceren? |
Leffweiser _________________ The next beer might even be better.
Producent van lege bierflesjes. |
|
Naar boven |
|
 |
|