Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joo Webteam

Geregistreerd op: 20-7-2004 Berichten: 795 Woonplaats: Laakdal-Veerle
|
Geplaatst: Do Jul 14, 2011 8:00 pm Onderwerp: forum Gathering 2011 |
|
|
Na vier uitgaven (povincies Antwerpen, Brabant, West-Vlaanderen & Oost-Vlaanderen) zou het dit jaar de beurt moeten zijn aan de vijfde uitgave.
Zijn er nog geïnteresseerden om ergens halfweg oktober samen te komen ?
 _________________ Bierfestival in Laakdal :
zaterdag 12 Maart 2016 van 15.00 tot 24.00 |
|
Naar boven |
|
 |
BartC Brouwer

|
Geplaatst: Vr Jul 15, 2011 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
Dat moet kunnen. _________________ Zot van Schuppenboer |
|
Naar boven |
|
 |
Erwin Brouwer

|
Geplaatst: Za Jul 16, 2011 7:04 pm Onderwerp: |
|
|
mag normaal gezien geen probleem zijn  _________________ Brouwerij Den Toetëlèr ...
" 1 slok zegt meer dan 1000 woorden "
www.toeteler.be |
|
Naar boven |
|
 |
Pijp Tooghanger

|
Geplaatst: Za Jul 16, 2011 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
Zeer zeker! _________________ Vergeet niet te drinken op je eigen gezondheid |
|
Naar boven |
|
 |
DavidBLes Stamgast

|
Geplaatst: Ma Jul 18, 2011 1:26 pm Onderwerp: |
|
|
klinkt leuk |
|
Naar boven |
|
 |
Manuel Tooghanger

|
Geplaatst: Di Jul 26, 2011 9:24 am Onderwerp: |
|
|
Hangt van de datum af, maar ik zou er eindelijk eens willen bij zijn. _________________ Stop whining, have a beer. |
|
Naar boven |
|
 |
Hop Senior Stamgast

|
Geplaatst: Di Jul 26, 2011 2:01 pm Onderwerp: |
|
|
Wat houdt zo een forumgathering eigenlijk allemaal in? Buiten de gathering van forumleden en bier veronderstel ik dan... _________________ This beer is making me sip - Spreken is zilver, zwijgen is mout |
|
Naar boven |
|
 |
joo Webteam

|
Geplaatst: Di Jul 26, 2011 3:35 pm Onderwerp: |
|
|
Hop Senior schreef: | Wat houdt zo een forumgathering eigenlijk allemaal in? Buiten de gathering van forumleden en bier veronderstel ik dan... |
Dat is dan ook de hoofdbedoeling. Maar buiten deze boeiende activiteit hebben we in de drie voorgaande edities ook een brouwerij bezocht !
En dan nu voor editie 2011 :
Voorstel :
1/ datum -> zaterdag 15 oktober
2/activiteit -> Deze keer in Limburg (dat is een zekerheid)
Verder had ik gedacht om samen te komen in Bree. In een café waar ze een bier van de maand verkopen.Hier een 40 tal minuten verblijven en dan naar de volgende zaak. In totaal een vijftal zaken in Bree aandoen.
Een voordeel van dit systeem is dat je vijf maal in een ander gezelschap aan tafel kunt zitten.
Of ............
We bezoeken de nieuwe brouwerij van Limburg en degusteren hun bieren. ( http://www.brouwerijwilderen.be )
 _________________ Bierfestival in Laakdal :
|
Naar boven |
|
 |
glenn c Brouwer

|
Geplaatst: Zo Jul 31, 2011 10:40 pm Onderwerp: |
|
|
joo schreef: | Hop Senior schreef: | Wat houdt zo een forumgathering eigenlijk allemaal in? Buiten de gathering van forumleden en bier veronderstel ik dan... |
Dat is dan ook de hoofdbedoeling. Maar buiten deze boeiende activiteit hebben we in de drie voorgaande edities ook een brouwerij bezocht !
En dan nu voor editie 2011 :
Voorstel :
1/ datum -> zaterdag 15 oktober
2/activiteit -> Deze keer in Limburg (dat is een zekerheid)
Verder had ik gedacht om samen te komen in Bree. In een café waar ze een bier van de maand verkopen.Hier een 40 tal minuten verblijven en dan naar de volgende zaak. In totaal een vijftal zaken in Bree aandoen.
Een voordeel van dit systeem is dat je vijf maal in een ander gezelschap aan tafel kunt zitten.
Of ............
We bezoeken de nieuwe brouwerij van Limburg en degusteren hun bieren. ( http://www.brouwerijwilderen.be )
 |
Dat weekend opent Brouwerij Alvinne haar deuren in Moen, op zaterdag allicht voor genodigden, waaronder dus wel een aantal mensen die ook op zo'n forumgathering durven aanwezig zijn. Meer details kan ik voorlopig niet geven, maar dat we dat weekend een opening organiseren is zeker.
Glenn c _________________ Alvinne Craft Beer Festival - 6 & 7 maart 2015 |
|
Naar boven |
|
 |
March Webteam

|
Geplaatst: Zo Jul 31, 2011 10:46 pm Onderwerp: |
|
|
OK, Forumgathering in Moen.  _________________ Zythos-biercafébaas ~ gene zever aan den toog! |
|
Naar boven |
|
 |
joo Webteam

|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2011 9:19 am Onderwerp: |
|
|
glenn c schreef: |
Dat weekend opent Brouwerij Alvinne haar deuren in Moen, op zaterdag allicht voor genodigden, waaronder dus wel een aantal mensen die ook op zo'n forumgathering durven aanwezig zijn. Meer details kan ik voorlopig niet geven, maar dat we dat weekend een opening organiseren is zeker.
Glenn c |
Een week vroeger mischien ? Zaterdag 8 oktober ?
En ik heb de laatste week al veel verhalen gehoord over de nieuwe brouwerij van Limburg. ( http://www.brouwerijwilderen.be )
Stillekesaan begint het bij mij te kriebelen om ook deze brouwerij te bezichtigen.
Zijn er nog geïnteresseerden
Laat ofwel een berichtje ofwel een PM ofwel een Email _________________ Bierfestival in Laakdal :
|
Naar boven |
|
 |
Erwin Brouwer

|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2011 12:03 pm Onderwerp: |
|
|
Joo , als ge dan toch richting st-truiden moet , ipv in Bree samen te komen ,
Spreek af in de " 3 pistolen " in Diepenbeek , met momenteel al meer dan 150 biertjes op de lijst , rij daarna door naar Brouwerij Wilderen en sluit af ietske verder op in " De Kwast " in Velm ..(+/-250 soorten)
Die ligt kort tegen walonie en heeft enkele onbekende waalse parels in z'n assortiment is mij verteld ... en daar kunde iets deftig eten
ge kunt zelf ff via Den Toetëlèr passeren vanuit Diepenbeek ... _________________ Brouwerij Den Toetëlèr ...
" 1 slok zegt meer dan 1000 woorden "
www.toeteler.be |
|
Naar boven |
|
 |
joo Webteam

|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2011 3:13 pm Onderwerp: |
|
|
Erwin schreef: | Joo , als ge dan toch richting st-truiden moet , ipv in Bree samen te komen ,
Spreek af in de " 3 pistolen " in Diepenbeek , met momenteel al meer dan 150 biertjes op de lijst , rij daarna door naar Brouwerij Wilderen en sluit af ietske verder op in " De Kwast " in Velm ..(+/-250 soorten)
Die ligt kort tegen walonie en heeft enkele onbekende waalse parels in z'n assortiment is mij verteld ... en daar kunde iets deftig eten
ge kunt zelf ff via Den Toetëlèr passeren vanuit Diepenbeek ... |
Nog voorstellen ? _________________ Bierfestival in Laakdal :
|
Naar boven |
|
 |
March Webteam

|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2011 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
euh, gasten,
Allemaal goed en wel om heel de provincie rond te toeren maar is dat per openbaar vervoer (=langzaam en beperkt) of per auto? (= snel & handig of snel accident zonder Bob. )
Gunter _________________ Zythos-biercafébaas ~ gene zever aan den toog! |
|
Naar boven |
|
 |
DavidBLes Stamgast

|
Geplaatst: Di Aug 02, 2011 12:29 am Onderwerp: |
|
|
Kijk bij de data ook of het niet samenvalt met een datum van een festival van een Zythosafdeling |
|
Naar boven |
|
 |
|