Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tomzzz Sporadische klant

|
Geplaatst: Vr Feb 18, 2011 12:14 pm Onderwerp: Urbanusbier |
|
|
Urbanusbier
ben eens benieuwd
grtn
Tom |
|
Naar boven |
|
 |
liefhebber Stamgast

|
Geplaatst: Vr Feb 18, 2011 6:20 pm Onderwerp: Re: Urbanusbier |
|
|
Ik ben ook benieuwd van waar je dit haalt. Heb je een link of info over de brouwerij die het brouwt etc? |
|
Naar boven |
|
 |
Mark Tooghanger

|
|
Naar boven |
|
 |
liefhebber Stamgast

|
Geplaatst: Za Feb 19, 2011 10:09 am Onderwerp: |
|
|
Aha, het gaat over 'Cesar Tripel', niet over 'Urbanusbier'. Ik heb anders nog niet gevonden waar het gebrouwen wordt. |
|
Naar boven |
|
 |
Tomzzz Sporadische klant

|
Geplaatst: Za Feb 19, 2011 10:32 am Onderwerp: |
|
|
op het woord urbanusbier kan je klikken
maar inderdaad niet veel info te vinden |
|
Naar boven |
|
 |
Guy Van Hove Stamgast

|
Geplaatst: Za Feb 19, 2011 2:54 pm Onderwerp: |
|
|
liefhebber schreef: | Ik heb anders nog niet gevonden waar het gebrouwen wordt. |
Zal wellicht een etiketbier worden?
Het zou ontstaan in samenwerking met Drankgigant Lokeren, meer vind ik zelf ook niet. |
|
Naar boven |
|
 |
Tomzzz Sporadische klant

|
|
Naar boven |
|
 |
Jef Verstraete Stamgast

|
Geplaatst: Di Feb 22, 2011 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het gerucht vernomen dat het bier gebrouwen zou worden door Brouwerij Duits & Lauret in het Nederlandse Vleuten. |
|
Naar boven |
|
 |
liefhebber Stamgast

|
Geplaatst: Di Feb 22, 2011 10:20 pm Onderwerp: |
|
|
Zou idd een logische verklaring kunnen zijn waarom ze de brouwerij niet vermelden ... |
|
Naar boven |
|
 |
Kerbesia Stamgast

|
|
Naar boven |
|
 |
gerten Tooghanger

|
Geplaatst: Do Feb 24, 2011 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
Van Van Steenberge dus...moet de voorzitter niet het goede voorbeeld geven qua correcte info?
De drankgigant is trouwens Van Eetvelde. En die 120hl zijn voor zijn rekening  |
|
Naar boven |
|
 |
Kasper Kroonkurk Sporadische klant

|
Geplaatst: Di Mrt 22, 2011 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
Indien iemand dit biertje heeft gedronken ben ik heel geïnteresseerd in de 'capsules'. Als verzamelaar heb ik de serie natuurlijk al ongebruikt en compleet, maar er zijn meer dan 20 verzamelaars van over heel de wereld die me vroegen of ik hen een setje kon ruilen.
Andere kroonkurken ook altijd welkom, zowel binnenlands als buitenlands, zowel oud als nieuw.  |
|
Naar boven |
|
 |
Jakk_123 Geregelde klant

|
Geplaatst: Di Mrt 22, 2011 5:54 pm Onderwerp: |
|
|
Kasper Kroonkurk schreef: | Indien iemand dit biertje heeft gedronken ben ik heel geïnteresseerd in de 'capsules'. Als verzamelaar heb ik de serie natuurlijk al ongebruikt en compleet, maar er zijn meer dan 20 verzamelaars van over heel de wereld die me vroegen of ik hen een setje kon ruilen.
Andere kroonkurken ook altijd welkom, zowel binnenlands als buitenlands, zowel oud als nieuw.  |
Heb er al een paar van die urbanus tripels mogen proeven! Heel aangenaam bier trouwens!! Niets mis mee. Wat betreft de kroonkurken moet ik kasper teleurstellen.. ook mij dochter is er fan van Ik zou zeggen Kasper ontkurk er zelf eens een paar! Ge gaat er geen spijt van hebben. |
|
Naar boven |
|
 |
Kasper Kroonkurk Sporadische klant

|
Geplaatst: Di Mrt 22, 2011 5:56 pm Onderwerp: |
|
|
Jakk_123 schreef: | Kasper Kroonkurk schreef: | Indien iemand dit biertje heeft gedronken ben ik heel geïnteresseerd in de 'capsules'. Als verzamelaar heb ik de serie natuurlijk al ongebruikt en compleet, maar er zijn meer dan 20 verzamelaars van over heel de wereld die me vroegen of ik hen een setje kon ruilen.
Heb er al een paar van die urbanus tripels mogen proeven! Heel aangenaam bier trouwens!! Niets mis mee. Wat betreft de kroonkurken moet ik kasper teleurstellen.. ook mij dochter is er fan van Ik zou zeggen Kasper ontkurk er zelf eens een paar! Ge gaat er geen spijt van hebben. |
Als ik het goed begrijp heeft je dochter de dopjes nu? Geen probleem voor mij (als ze kroonkurken verzámelt kan ze altijd een mailtje sturen om te ruilen). Als je er nog meer vind zou ik er wel heel blij mee zijn, drinken is voor mij geen optie aangezien ik 13 ben
Bovendien heb ik het bier nog niet in mijn buurt te koop gezien. Mijn vader is trouwens ook geen bierdrinker, dus als het om complete setjes gaat is dat ook niet handig  |
|
Naar boven |
|
 |
|