Home   Contact Us
 Biercafé   FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Registreer   Profiel   Log in om je privé berichten te bekijken   Inloggen 
HET  discussiecafé  over  Belgisch  Bier  op  het  internet
*Het zythos bestuur is geen verpersoonlijking van de inhoud van dit forum

Belgian Beer Box

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Prikbord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vincent
Sporadische klant
Sporadische klant

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2015 4:25 pm    Onderwerp: Belgian Beer Box Reageer met quote

Onlangs heb ik het concept Belgian Beer Box ontdekt via iemand tijdens een degustatie.
Hij sprak er wat over en ik vond het wel een tof idee, dus heb mij ook ingeschreven.
Ok, als "bierliefhebber" is het niet moeilijk om de te degusteren bierkes te vinden, maar het wordt wel thuis geleverd en is toch wel handig (want ik heb meestal nooit meer "common" bierkes in de kelder staan). En de meeste maten die komen, willen wel proeven, maar lusten mijn voorstellekes meestal niet. Ze vinden het wel eens leuk om te proeven, maar meestal too extreme (ofwel lusten ze de iets "zwaardere" bieren niet) lol.
Dus nu heb ik wel altijd iets staan die niet too much is.
Kennen jullie nog zo'n dingen? Ben geďnteresseerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Prikbord Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: