Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
paresoner Stamgast

|
Geplaatst: Wo Mei 16, 2012 12:17 pm Onderwerp: Online bierwinkel |
|
|
heeft er iemand een adres van een goede online biershop?
Hoeft niet in BE te zijn, maar dat zou waarschijnlijk de verzendingskosten wel drukken?
alsook ervaringen met zulke gevallen? |
|
Naar boven |
|
 |
Molen De Valk Stamgast

|
|
Naar boven |
|
 |
Hop Senior Stamgast

|
Geplaatst: Wo Mei 16, 2012 2:00 pm Onderwerp: |
|
|
Bij onze vriend Sebastian.
http://www.bierkompass.de/ _________________ This beer is making me sip - Spreken is zilver, zwijgen is mout |
|
Naar boven |
|
 |
Dennoman Stamgast

Geregistreerd op: 1-4-2012 Berichten: 489 Woonplaats: Heist-op-den-Berg
|
Geplaatst: Wo Mei 16, 2012 2:10 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn meest gebruikte is www.bieresgourmet.be omwille van goeie prijzen en regelmatige updates. Zeer malse verzendingskosten ook.
Verder ook een Nederlandse: www.biernavigatie.nl _________________ "When I read about the evils of drinking, I gave up reading." - Henny Youngman |
|
Naar boven |
|
 |
Trippelke
|
Geplaatst: Ma Jul 09, 2012 8:23 pm Onderwerp: online biershop |
|
|
ik weet van een shop die in aanbouw is, de mijne , deze zal vanaf oktober online komen, de focus zal liggen enkel op artisanale belgische bieren...nog effe geduld dus.... |
|
Naar boven |
|
 |
Erwin Brouwer

|
|
Naar boven |
|
 |
zappeke Toerist

|
|
Naar boven |
|
 |
jan831 Geregelde klant

|
|
Naar boven |
|
 |
Manuel Tooghanger

|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2013 10:14 am Onderwerp: |
|
|
Efkes dit oude topic uit de gracht sleuren.
Ik heb pas een positieve ervaring gehad met de Nederlandse bierwebwinkel Bier&Zo (www.bierenzo.nl/).
Ze hebben een redelijk gamma bieren uit Nederland (Emelisse, De Molen, ...), de VS (niet de superspeciallekes, maar toch), het VK (brewdog o.a.), Duitsland, ... En helemaal mooi: vanaf een aankoop van 89 euro en een paar centjes is de verzending naar België volledig gratis. De aankoopprijzen zijn trouwens behoorlijk democratisch.
Mijn bieren werden twee werkdagen na de bestelling aan huis geleverd, veilig ingepakt en wel.
Enig minpuntje: de meeste bieren moet je per 6 aankopen.
Als ze nu hun aanbod nog een tikkeltje uitbreiden, hebben ze er een geregelde klant bij.
Tot zover deze reclameboodschap. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Manuel _________________ Stop whining, have a beer. |
|
Naar boven |
|
 |
Dennoman Stamgast

|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2013 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
Bier&Zo is de website van Bier&Co, de grootste importeur van buitenlands spul in Nederland. Ze werken ook samen met Melgers en BierNavigatie, die hetzelfde assortiment in hun online shop hebben. _________________ "When I read about the evils of drinking, I gave up reading." - Henny Youngman |
|
Naar boven |
|
 |
Jef Verstraete Stamgast

|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2013 2:42 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben die online biershops zo eens aan het bekijken, en ik moet zeggen, daar zitten wel gigantische prijsverschillen tussen. Neem nu bijvoorbeeld het bier Mooi & Meedogenloos van De Molen. Op Etre Gourmet kost het 4.77 euro voor een flesje en op Bierenzo is het 17,42 voor 6 flesjes (dus 2.90 per flesje).
Hoe komt het dat daar zo'n grote prijsverschillen op zijn? En zijn bierhandels zoals bijvoorbeeld Geers goedkoper dan deze online winkels, verzendingskosten buiten beschouwing gelaten? |
|
Naar boven |
|
 |
Dennoman Stamgast

|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2013 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
Jef Verstraete schreef: | Ik ben die online biershops zo eens aan het bekijken, en ik moet zeggen, daar zitten wel gigantische prijsverschillen tussen. Neem nu bijvoorbeeld het bier Mooi & Meedogenloos van De Molen. Op Etre Gourmet kost het 4.77 euro voor een flesje en op Bierenzo is het 17,42 voor 6 flesjes (dus 2.90 per flesje).
Hoe komt het dat daar zo'n grote prijsverschillen op zijn? En zijn bierhandels zoals bijvoorbeeld Geers goedkoper dan deze online winkels, verzendingskosten buiten beschouwing gelaten? |
Simpelweg omdat de Nederlandse webshops rechtstreeks via de Molen eraan kunnen komen, meestal in grotere hoeveelheden verkopen, minder transport in rekening moeten brengen, ... veronderstel ik.
De Molen heeft nu trouwens zijn eigen (dure) webshop:
http://www.demolenbeershop.com/ _________________ "When I read about the evils of drinking, I gave up reading." - Henny Youngman |
|
Naar boven |
|
 |
Leiehopper
|
|
Naar boven |
|
 |
Jef Verstraete Stamgast

|
Geplaatst: Vr Jul 05, 2013 10:14 am Onderwerp: |
|
|
Nog een goede Belgische webshop met vooral Amerikaanse, Nederlandse en Deense bieren: www.biergenot.be
Schappelijke prijzen, snelle levering (woensdagnamiddag besteld, vrijdagnamiddag geleverd), zeer vriendelijke klantendienst! |
|
Naar boven |
|
 |
2005wendyrika Toerist

|
Geplaatst: Di Aug 06, 2013 1:32 pm Onderwerp: |
|
|
www.biergenot.be of www.bierkopen.be (is dezelfde site).
Ben het volkomen eens met Jef.
Goede prijzen voor soms wel zéér exclusieve bieren (vb. de Abstrakt-bieren van Brewdog, hiervan zijn er wereldwijd maar een 9000 flesjes van te koop).
Perfecte levering, goed ingepakt in noppenfolie, met golfkartonnen verdeling in dikke golfkartonnen doos.
3 dagen na het plaatsen van mijn bestelling werd deze keurig afgeleverd via de post.
Ze hebben er een vaste klant bij!
 _________________ Waarom bier beter is dan vrouwen?
Wanneer je een biertje opent, weet je zeker dat je de eerste bent.  |
|
Naar boven |
|
 |
|