Home   Contact Us
 Biercafé   FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Registreer   Profiel   Log in om je privé berichten te bekijken   Inloggen 
HET  discussiecafé  over  Belgisch  Bier  op  het  internet
*Het zythos bestuur is geen verpersoonlijking van de inhoud van dit forum

Antwerps Bierhuys
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Streekbiercafés
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jimbo
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2012 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jimbo schreef:
ik [zal] ze met een bezoek vereren. Dit geeft ze trouwens voldoende tijd om de rode loper uit te rollen, alsook hun knapste blondines op te trommelen voor achter den toog.

Rode loper noch strakke blondine wachtten mij op (ze moesten verlegen zijn), maar dit is toch het type cafe gebleken waar ik mij met graagte een pint of twee te veel zou laten drinken. Als dievannons thuisblijft. En ik op voorhand wat karton ergens onder een zitbank in een parkje mag installeren.

Ik heb er erg genoten van een lambic van Boon van’t vat, evenals van een Saison Dupont van’t vat (dryhopped – die Saison, en niet het vat). En ook wel van de passage van de legendarische Mark Peeters, maar dat is eerder een kwestie van toeval, waar het cafe op zich eigenlijk weinig toe heeft bijgedragen.

Jimbo
(laat zich sowieso nooit met tegenzin een pint te veel drinken)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Geuzeman
Vaste klant
Vaste klant

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2013 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb er 2 weken geleden ne Girardin geuze (zwart etiket) gedronken en 6 euro betaalt voor een half flesje, en de zijkant van flesje was volledig onder de gist!!! Waarschijnlijk lang plat gelegen en direct geopend, vind dit beneden alles. Was nogthans de baas zelf, foei foei!!! Ik vond dit toch wel zeer duur want is zowat de goedkoopste geuze denk ik. Dan kun je er beter ne 3 Fonteinen Schaerbeekse kriek drinken voor 9 euro, prijs/kwaliteit veel interesanter. Denk niet dat ik er nog kom!
Naar boven
Hop Senior
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2013 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

9 euro voor een Schaerbeekse zou me ten zeerste verbazen. Die vind je zelfs in de winkel nergens aan die prijs.
Als je graag geuzes en aanverwanten drinkt zou ik voor het Oud Arsenaal opteren in Antwerpen.
Geuzeman
Vaste klant
Vaste klant

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2013 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hop Senior schreef:
9 euro voor een Schaerbeekse zou me ten zeerste verbazen. Die vind je zelfs in de winkel nergens aan die prijs.
Als je graag geuzes en aanverwanten drinkt zou ik voor het Oud Arsenaal opteren in Antwerpen.

Het stond toch zo op de prijslijst van 't Antwerps Bierhuys, het is dan wel voor een klein flesje van 0,375 cl

Ik heb mijn flessen Schaerbeekse Kriek van 0,75 cl vorig jaar ongeveer 11,50 euro betaald in Grobbendonk.

Goed idee, zal eens iets gaan drinken in 't Oud Arsenaal.
Naar boven
Hop Senior
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Wo Apr 17, 2013 9:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mijn weten maken ze zelfs geen schaarbeekse op 0,375cl, enkel op 0,75cl.

Bar Deco in Antwerpen heeft trouwens ook de meeste oude geuzes op kleine en grote en ook niet duur. Mariage Parfait €5, 3 Fonteinen €6,...
En binnen nog gezellig ook.
unclebrazzie
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2013 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet toegeven dat ik niet van mijn sokken geblazen werd bij mijn recente bezoek. Toegegeven, de zaak is groter dan ze van buitenaf lijkt, en je kan niet zeggen dat ze geen bier hebben. Oude Lambic Girardin van't vat, het was mijn eerste dus missie geslaagd, maar ik vond weinig op de kaart dat ik spectaculair kan noemen, ook al is het totaalaanbod dat natuurlijk wél.

Toegegeven: Roste Jeanne en Bernardus Tokyo op vat zie je niet bepaald alle dagen, maar als ik dan toch even de vergelijking mag maken ben bijna-buurman en concurrent Gollum: daar is de kaart welliswaar minder duidelijk, maar gevarieerder in dat opzicht dat je er ook al eens iets vindt van over de grens.

Wellicht moet ik ze een tweede kans gunnen, maar ook de dame achter de toog kwam me wat onderkoeld over.
Naar boven
Dennoman
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2013 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

unclebrazzie schreef:
Ik moet toegeven dat ik niet van mijn sokken geblazen werd bij mijn recente bezoek. Toegegeven, de zaak is groter dan ze van buitenaf lijkt, en je kan niet zeggen dat ze geen bier hebben. Oude Lambic Girardin van't vat, het was mijn eerste dus missie geslaagd, maar ik vond weinig op de kaart dat ik spectaculair kan noemen, ook al is het totaalaanbod dat natuurlijk wél.

Toegegeven: Roste Jeanne en Bernardus Tokyo op vat zie je niet bepaald alle dagen, maar als ik dan toch even de vergelijking mag maken ben bijna-buurman en concurrent Gollum: daar is de kaart welliswaar minder duidelijk, maar gevarieerder in dat opzicht dat je er ook al eens iets vindt van over de grens.

Wellicht moet ik ze een tweede kans gunnen, maar ook de dame achter de toog kwam me wat onderkoeld over.

Zeker wat de service betreft moet je er wat voor opwarmen. Typisch Antwerpse bediening, in die zin dat ze chronisch bot en kortaf zijn tot ze uw gezicht kennen. Dan zijt ge hun beste vriend.
unclebrazzie
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2013 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oeie. Beetje jammer, want ik heb ook wel graag dat de eenmalige, toevallig klant toch ook een beetje hartelijk ontvangen wordt :s

Enfin, we proberen nog wel eens...
Naar boven
Molen De Valk
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Ma Mei 13, 2013 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dennoman schreef:
unclebrazzie schreef:

Zeker wat de service betreft moet je er wat voor opwarmen. Typisch Antwerpse bediening, in die zin dat ze chronisch bot en kortaf zijn tot ze uw gezicht kennen. Dan zijt ge hun beste vriend.

En dat terwijl ik met 2 vrienden daar heel goed geholpen ben. Misschien kwam het doordat we erg enthousiast over bier waren. en de toko zo goed als leeg was Smile
Naar boven
Flessentrekker
Geregelde klant
Geregelde klant

BerichtGeplaatst: Ma Jun 26, 2017 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sluit op 30 juni 2017 wegens opzegging van huurcontract
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Streekbiercafés Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: