Home   Contact Us
 Biercafé   FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Registreer   Profiel   Log in om je priv berichten te bekijken   Inloggen 
HET  discussiecafé  over  Belgisch  Bier  op  het  internet
*Het zythos bestuur is geen verpersoonlijking van de inhoud van dit forum

Zesde Diesters Bierfestival
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Bierfestivals & andere bierige aktiviteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
coren42
Geregelde klant
Geregelde klant

BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2014 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En, wie gaat er morgen? Ik alleszins wel, waarschijnlijk in de vroege namiddag, kwestie van de keuze te hebben (misschien ook omdat ik s'avonds most babysitten Wink)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Manuel
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2014 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Daarstraks gaan helpen, morgen proeven!

Normaal zijn Jimbo en ik er de hele namiddag.
coren42
Geregelde klant
Geregelde klant

BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2014 11:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een geslaagd festival! Interessante bierkaart, en het was ook leuk om Manuel en Jimbo eens te ontmoeten. Moeten we nog eens doen!

Chapeau aan de organisatie en de medewerkers!
Naar boven
Manuel
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2014 7:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

coren42 schreef:
en het was ook leuk om Manuel en Jimbo eens te ontmoeten. Moeten we nog eens doen!

Insgelijks! Het was een vruchtbare samenwerking. Zeker voor herhaling vatbaar. Smile

De nieuwe zaal tilt het festival zo mogelijk nog een niveau hoger. Prachtig, die locatie. En ook nog makkelijk bereikbaar vanaf het station. De bediening was ook supervlot. Nooit langer dan een paar minuten moeten wachten. Top. En die lijst, manman, die lijst!

Nog een voordeel van de nieuwe locatie: doordat we niet meer voor elke sanitaire stop een halve marathon moesten lopen, hadden we meer tijd om te proeven. Scheelt waarschijnlijk ook in de omzet Laughing
Calimero
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2014 9:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Manuel schreef:
coren42 schreef:
en het was ook leuk om Manuel en Jimbo eens te ontmoeten. Moeten we nog eens doen!

Insgelijks! Het was een vruchtbare samenwerking. Zeker voor herhaling vatbaar. Smile

De nieuwe zaal tilt het festival zo mogelijk nog een niveau hoger. Prachtig, die locatie. En ook nog makkelijk bereikbaar vanaf het station. De bediening was ook supervlot. Nooit langer dan een paar minuten moeten wachten. Top. En die lijst, manman, die lijst!

Nog een voordeel van de nieuwe locatie: doordat we niet meer voor elke sanitaire stop een halve marathon moesten lopen, hadden we meer tijd om te proeven. Scheelt waarschijnlijk ook in de omzet Laughing

Zeg nu niet dat jullie daar net links van mij zaten. In het vervolg: naamplaatjes verplicht, OK?
Geweldig festival. Maar de NMBS heeft heel mijn plezier verpest. Heb 5 uur op de trein gezeten...

Mark
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2014 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Calimero schreef:
Maar de NMBS heeft heel mijn plezier verpest. Heb 5 uur op de trein gezeten...

Oei, we zullen het tegen onze penningmeester zeggen (conducteur bij de NMBS)... Cool

We zijn zelf ook uitermate opgetogen over de ruime opkomst (van 220 zitplaatsen in de vorige zaal naar 370 zitplaatsen in de nieuwe locatie), de gezellige sfeer, de aangename mensen.
We hebben geen idee van het totale aantal bezoekers, aangezien elke stoel uiteraard gedurende de dag door verschillende mensen werd ingenomen.

Maar het meest trots zijn we nog steeds op onze uitermate gemotiveerde medewerkers. Dat mag ook eens gezegd worden: ons clubje (Objectieve Bier Academie Diest) heeft 100 leden, en we konden in totaal rekenen op de onvoorwaardelijke en enthousiaste hulp van maar liefst 50 leden. De helft van ons ledenbestand heeft meerdere uren, of soms een hele dag (+ de opbouw) de handen heel ver uit de mouwen gestoken.
Dankzij hen liep de organisatie en bediening op rolletjes, en werd iedereen supersnel bediend, zelfs in een volle zaal.

PS: deze keer werd er zelfs nog niets over de ajuintjes geschreven, hoewel die nu een eigen plek op de kaart hadden... Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
Manuel
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2014 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Calimero schreef:

Zeg nu niet dat jullie daar net links van mij zaten. In het vervolg: naamplaatjes verplicht, OK?
Geweldig festival. Maar de NMBS heeft heel mijn plezier verpest. Heb 5 uur op de trein gezeten...

Goed idee, die naamplaatjes. Volgende keer toch eens overwegen Smile

Wij hadden deze keer geen klachten over de NMBS. Het is al eens anders geweest. Maar als pendelaar ben ik wel het een en ander gewend...
Jimbo
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mark schreef:
PS: deze keer werd er zelfs nog niets over de ajuintjes geschreven, hoewel die nu een eigen plek op de kaart hadden... Razz

LOL.

De resultaten van de aanwezigheidstombola/enqute zijn duidelijk nog niet verwerkt... Begrijpelijk, aangezien ik vermoed dat er nog wel nen afwas zal hebben gestaan. Alsook enig leeggoed.

Als ambassadeur van juintjes int algemeen en Amsterdammertjes in het bijzonder kan ik verheugd melden dat we coren42 ook verkocht hebben voor deze in Godennectar gemarineerde vruchtjes der Aarde. Het is een lange weg, maar we timmeren met moed en opoffering.

Oh ja, tof festival. Schoon zaal en zo. Ook wel bier op de kaart. Enkelen zelfs best te drinken.
Naar boven
Calimero
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 9:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die ajuintjes waren inderdaad iiiiiil lekker!
Mark
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 10:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jimbo schreef:
De resultaten van de aanwezigheidstombola/enqute zijn duidelijk nog niet verwerkt... Begrijpelijk, aangezien ik vermoed dat er nog wel nen afwas zal hebben gestaan. Alsook enig leeggoed.

De afwas is verwerkt, aan het leeggoed en de resultaten van de enqute zijn we inderdaad nog bezig... Very Happy
Naar boven
coren42
Geregelde klant
Geregelde klant

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 10:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mark schreef:
Jimbo schreef:

De afwas is verwerkt, aan het leeggoed en de resultaten van de enqute zijn we inderdaad nog bezig... Very Happy

Ik ben mijn briefje vergeten invullen! Kan dat alsnog digitaal of is het voor mij gewoon te laat? Sad
Naar boven
Mark
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Ma Okt 20, 2014 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

coren42 schreef:
Ik ben mijn briefje vergeten invullen! Kan dat alsnog digitaal of is het voor mij gewoon te laat? Sad

De enqute is altijd interessant voor ons, om volgend jaar bepaalde zaken bij te sturen; dus dat mag je altijd digitaal doorsturen naar obad@telenet.be. Alvast bedankt hiervoor!
Voor de aanwezigheidstombola die eraan verbonden was, is het jammer genoeg te laat: alle flessen werden tijdens het festival uitgedeeld... Cool
Naar boven
Mark
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Wo Okt 22, 2014 8:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de genteresseerden, de korte reportage van de regionale televisie is te bekijken op http://www.robtv.be/nieuws/diest/wew-diesters-bierfestival
Met enkele forumgangers in beeld... Razz

Laatst aangepast door Mark op Wo Okt 22, 2014 1:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Manuel
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Wo Okt 22, 2014 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mark schreef:
Voor de genteresseerden, de korte reportage van de regionale televisie is te bekijken op http://www.robtv.be/nieuws/diest/wew-diesters-bierfestival.
Met enkele forumgangers in beeld... Razz

Ge verstaat dat toch niet. De meest fotogenieke aan tafel filmen ze dan juist niet. Crying or Very sad
Jimbo
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Wo Okt 22, 2014 9:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dju. Volgende keer mijn kerstbol laten afschminken voor binnenkomst.

(En mijn buik intrekken)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Bierfestivals & andere bierige aktiviteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: