| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De pif Stamgast

|
Geplaatst: Vr Jul 16, 2010 10:48 pm Onderwerp: Bier Central |
|
|
Zeer binnenkort zal op de De Keyserlei in 't stadje een nieuwe biergelegenheid openen: Bier Central (op rolafstand van de Middenstatie, beter bekend als Centraal Station)
Driehonderd bieren van de fles en twintig van 't vat staan er op 't programma.
Da's op een jaar tijd twee bierhuizen bij in de Koekestad('t Antwaerps Bierhuyske, Hoogstraat), nu mogen ze zich even gaan inhouden... |
|
| Naar boven |
|
 |
gerten Tooghanger

|
Geplaatst: Za Jul 17, 2010 8:28 am Onderwerp: |
|
|
Ben zeer benieuwd, ga er donderdag naartoe op vraag van de nieuwe uitbater...ziet er alleszins veelbelovend uit en redelijk uniek qua concept. _________________ www.vansteenberge.com |
|
| Naar boven |
|
 |
De pif Stamgast

|
Geplaatst: Za Jul 17, 2010 12:58 pm Onderwerp: |
|
|
| Als ge meer dan 300 bieren 'programmeert, moet er al eens iets goeds tussen zitten, hé! |
|
| Naar boven |
|
 |
Hop Senior Sporadische klant

|
Geplaatst: Za Jul 17, 2010 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
| De pif schreef: | | Zeer binnenkort |
Enig idee wanneer precies?
| gerten schreef: | | ga er donderdag naartoe op vraag van de nieuwe uitbater... |
Is het dan al voor het plebs toegankelijk of alleen op uitnodiging? _________________ This beer is making me sip |
|
| Naar boven |
|
 |
De pif Stamgast

|
Geplaatst: Zo Jul 18, 2010 9:44 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb er morgen afspraak, en kan dan misschien meer zeggen.
'k dacht dat september-begin oktober vooropgesteld werd, maar dat hangt natuurlijk in de eerste plaats van het vorderen van de werken af.
Het ziet er alleszins zeer proffessioneel uit, de zaakvoerders hebben nog twee of drie zaken in de buurt, o.a. Kelly's Irish Pub... |
|
| Naar boven |
|
 |
Linty Tooghanger

Geregistreerd op: 5-11-2005 Berichten: 890 Woonplaats: Heist-op-den-Berg
|
Geplaatst: Di Aug 03, 2010 10:14 am Onderwerp: |
|
|
Hey Pif, heb je al meer informatie aub?
Die Kelly's Irish Pub, is die gelegen op de Groenplaats, enfin, op de hoek bedoel ik? |
|
| Naar boven |
|
 |
Hop Senior Sporadische klant

|
Geplaatst: Di Aug 03, 2010 3:13 pm Onderwerp: |
|
|
| Linty schreef: | | Die Kelly's Irish Pub, is die gelegen op de Groenplaats, enfin, op de hoek bedoel ik? |
Die is ook op de De Keyserlei gelegen, op een 100m van 't station. Wel zeer commerciële pub. Hoop dat die Central een beetje een andere richting uit gaat. Maar op die plek in Antwerpen vrees ik er persoonlijk wat voor. _________________ This beer is making me sip |
|
| Naar boven |
|
 |
|